vineri, 11 martie 2011

Amira plus Papucei Tikki egal love

Our turn să descoperim Papuceii Tikki.
S-a-ntâmplat într-o după-masă soft and lazy, când mă plimbam online cu mare drag prin magazinul Rekăi. Am găsit o pereche de pisicuțe Pink Tikki, dar într-o mărime ușor nepotrivită cu vârsta Amirei. Nu ne-am împotmolit aici și la sugestia mamei lui Green Baby, am ales o pereche roșie cu Floricele Roz ultra fisTikkii.
M-am gândit la ele atât de intens, încât două zile mai târziu le-am găsit la ușa noastră în brațele Trimisului Curier. Am semnat cu pix albastru de primire Trimisului și am fugit cu o Amira-ntr-o mână și cu două Floricelele FisTikii în cealaltă, până ce am ajuns în ultima cameră a palatului bicameral, camera de probat pantofiori. Papuceii Tikki se poartă-n picioruțe, dar  la o adică pot depozita puzzle-uri sau bile de sticlă decorative J  Piele moale și catifelată, cusături fine, culori și desene gingașe, vor cuibări cu delicatețe picioruțe de fetițe și băieței fericiți.
A doua zi, prietena Mirela, aflată-n vizită de plăcere, îmi exemplifică live un model superb de ursuleți ciocolatii pe care-i purta Almond Blue Eyed Teo a ei. De cât bibilisem la Floricele, parcă aș fi cunoscut patternu’.... toată lumea iubește Tikkis J
Teo Tikki? Amira Tikki too!
Mi-a explicat Prietena Mirela că perechea din picioruțele lui Teo călătorise fără taxe poștale direct de la producător, care producător, culmea culmilor, locuiește și există în Timișoara! Și uite-așa următoarea dimineață, după ce-am sorbit cu poftă din site-ul Minimondo în cauză, se mai făcu Amira cu o pereche de Tikkis, perechea cu Pisicuțe Roz, se putea altfel?
Mommies FantasTikkis
Ce onoare! Pisicuțele ne-au fost aduse la ora exactă de creatoarea și mama lor în persoană! Pe forumuri și site-uri cu încălțăminte pentru copii e cunoscută drept Mama Papuceilor Tikki, dar după discuția purtată în care povestea cu pasiune cum se ocupă mai singură de absolut tot, am vizualizat în mintea personală  pe the Mammas and the Pappas a papuceilor Tikki!
 Am rămas foarte plăcut impresionată de organizarea și talentul acestei mame tinere, de faptul că se strecoară dibace și reușește să armonizeze cu drag îndeletnicirile de mamă a doi copii și pasiunea de designer, că face totul din plăcere sinceră perfecționând ce e mai sănătos și mai prietenos pentru cele mai delicate și divine feetsies din lume.
P.S. Între timp, perechea de Pisicuțe Roz a suferit o intervenție artistică din partea Amirei cu o nemiloasă cariocă albastră, vă vine să credeți că după o baie cu săpun de cătină și un periaj ferm (numai după ce s-au uscat) Pisicuțele sint și mai minunate?

2 comentarii:

  1. Sa ii purtati sanatosi!!! :) Ne bucuram sa auzim ca au trecut proba cu carioca, hihi! :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim la fel si voi, ce rau imi pare ca nu le-am prins pe fete-n poza-n ziua aia Mire :))

    RăspundețiȘtergere